Spersonalizuj swój trening
według potrzeb

Trening Flash Reflex (FRX) firmy BlazePod

pomaga pacjentom odzyskać siły w każdym przypadku

obniżonej zdolności poznawczej lub fizycznej

L



Inspiruj pacjentów

Motywuj klientów i utrzymuj

ich skupienie przez całą sesję



Zapewnij wszechstronność

Usprawnij rehabilitację pacjentów dzięki

dynamicznym działaniom i testom BlazePod



Dostosuj działania

Dostosuj każde ćwiczenie do swojego pacjenta

dzięki zaawansowanej personalizacji



Bądź kreatywny

 

Zmień swój trening dzięki akcesoriom i przymocuj Pody do różnych urządzeń

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Zdobądź swój

zestaw BlazePod

Często zadawane pytania

Tak, aby połączyć się z BlazePod potrzebne jest urządzenie z funkcją Bluetooth (telefon komórkowy, tablet). Po połączeniu się w aplikacji, ukaże się w prawym, górnym rogu ilość podłączonych Podów.

Adapter BlazePod to uchwyt, w którym umieszcza się Poda. Przyczepić do niego można paski, które umożliwią zaczepienie Poda  w danym miejscu (np. na drabinkach, worku bokserskim) lub przyssawki, które można przymocować do płaskiej powierzchni (np. lustra, szyby).

Pody należy umieścić na stacji ładującej, jeden na drugim, aby piny pod spodem łączyły się z kolejno nakładanym Podem. Dociskając, upewnij się że kontakt pomiędzy tymi elementami jest poprawny. W ten sposób ustawione Pody należy ułożyć na stacji ładującej podłączonej przewodem micro USB do gniazda zasilania.

Kolor czerwony oznacza że Pody się ładują, natomiast kolor zielony oznacza, że są w pełni naładowane.

Pody można rozłożyć w odległości do 40 metrów od urządzenia, którym sterujesz.

Jednocześnie można podłączyć 12 Podów. Przy założeniu, że używane urządzenie ma zainstalowane aktualne oprogramowanie.

Aplikacja działa w systemie iOs w wersji 10 lub wyższej oraz w systemie Android w wersji 5 i wyżej.

Aby zmienić kolor Podów dla danego użytkownika, należy wejść w zakładkę więcej (‘more’), następnie w menadżer zawodników (‘manage players’). Chcąc zmienić kolor u już istniejącego zawodnika, należy nacisnąć i przytrzymać kolor zawodnika, a następnie przesuwając palcem wybrać nowy kolor z dostępnych.

Podczas tworzenia nowego profilu, na górze po prawej stronie naciskamy plus, tam po naciśnięciu i przytrzymaniu koloru domyślnego, wyświetli się lista dostępnych kolorów.

Niektóre aktywności BlazePod mają z góry ustaloną liczbę graczy, której nie można zmieniać.

Korzystając ze spersonalizowanych aktywności, dodawania uczestników jest możliwe. Wystarczy wybrać rodzaj treningu (np. random), poniżej będą informacje (activity settings). Następnie klikając w ikonę ,,Players’’ dodać tylu graczy, ilu potrzebujemy.

Należy przy tym zwrócić uwagę na fakt, że maksymalna liczba graczy uzależniona jest od liczby Podów wybranych dla danej czynności.

Do niektórych aktywności BlazePod liczba stacji Podowych jest z góry ustalona. Biorąc udział w spersonalizowanej aktywności można dodawać Pody według uznania. Wystarczy wybrać formę treningu, poniżej będą informacje ,,general settings’’, w których znajduję się ikona ,,working stations’’, klikając + dodajemy graczy, klikając – odejmujemy.

Jest to ustawienie aktywności z elementem rywalizacji między zawodnikami. Można wybrać jedną z dwóch opcji.

  1. Tryb regularny, w którym każdy z graczy ,,klika’’ własne światło, skupia się na własnym celu (liczbie uderzeń, czasie reakcji w porównaniu z poprzednimi próbami itp.).
  2. Tryb ,,pierwszego uderzenia’’ – w tym trybie pierwszy z graczy, który aktywuje swoje światło, automatycznie wyłącza wszystkie światła (Pody uczestników), powstaje więc „minikonkurs” z zasadami kto pierwszy, ten lepszy.

Zapalające się zmiennie kolory wskazują, że pody aktywują się z tryby uśpienia. Pozostaw poda/y na stacji ładującej przez co najmniej 10 minut, a następnie zdejmij je na kilka sekund i odłóż z powrotem na stację ładującą i pozostaw do naładowania przez 2 godziny.

  • Sprawdź czy pod się nie rozładował podczas używania. Pamiętaj, aby naładować pody przed każdym użyciem.
  • Sprawdź czy pod nie znajduje się zbyt daleko od urządzenia sterującego i nie utracił łączności z Bluetooth. (nie dalej niż 40m)
  • Jeżeli żadna z powyższych sytuacji nie jest odpowiedzią na twoje pytanie, napisz do nas na adres info@7s.com.pl

Upewnij się, że kabel USB jest prawidłowo podłączony między gniazdkiem sieciowym a stacją ładującą. Specyfikacja ładowarki USB wymaga 5V i minimum 100 mA(1 amper)

  • Pody aktywują się za pomocą dotknięcia a nie naciśnięcia, upewnij się że wykonujesz ruch, który nie stukasz w górną część poda.
  • Sprawdź czy ustawienia wygaszania aktywności nie jest ustawione na wyłączanie z ustawionym czasem.
  • Sprawdź czy pody nie są rozładowane.

Czasami połączenie podów z urządzeniem sterującym może zająć chwilę dłużej niż zazwyczaj, zaczekaj chwilę. Jeśli pody nadal nie się nie łączą, uruchom ponownie Bluetooth i sprawdź raz jeszcze się połączyć. Jeśli nadal masz problem, uruchom ponownie aplikację.

  • Sprawdź czy wszystkie pody są naładowane.
  • Sprawdź czy masz włączony Bluetooth.
  • Sprawdź czy nikt inny nie używa obok aplikacji i nie podłączył się do Twoich podów.
  • Jeśli aplikacja nadal nie wyszukuje podów, uruchom ponownie Bluetooth i aplikację.



Zmaksymalizuj swoją wydajność w każdej dyscyplinie

.

7S High Tech
ul. Topiel 11 lok. U2,  00-342 Warszawa

Poniedziałek – piątek  w godzinach 10:00-16:00.               

tel.: +48 22 374 08 80                         

tel. kom. +48 795 565 708                           

e-mail: info@7s.com.pl


Dyscypliny

.

Piłka nożna

Fitness

Tenis

Fizjoterapia

Sztuki walki

Koszykówka


Produkt

.

BlazePod

BlazePod Pro

Aplikacja

Sklep


Wsparcie

.

Kontakt

Instrukcja

Instrukcja aplikacji

Gwarancja

FAQ