FAQ
Często zadawane pytania

L

FAQ

Tak, aby połączyć się z BlazePod potrzebne jest urządzenie z funkcją Bluetooth (telefon komórkowy, tablet). Po połączeniu się w aplikacji, ukaże się w prawym, górnym rogu ilość podłączonych Podów.

Adapter BlazePod to uchwyt, w którym umieszcza się Poda. Przyczepić do niego można paski, które umożliwią zaczepienie Poda  w danym miejscu (np. na drabinkach, worku bokserskim) lub przyssawki, które można przymocować do płaskiej powierzchni (np. lustra, szyby).

Pody należy umieścić na stacji ładującej, jeden na drugim, aby piny pod spodem łączyły się z kolejno nakładanym Podem. Dociskając, upewnij się że kontakt pomiędzy tymi elementami jest poprawny. W ten sposób ustawione Pody należy ułożyć na stacji ładującej podłączonej przewodem micro USB do gniazda zasilania.

Kolor czerwony oznacza że Pody się ładują, natomiast kolor zielony oznacza, że są w pełni naładowane.

Pody można rozłożyć w odległości do 40 metrów od urządzenia, którym sterujesz.

Aplikacja działa w systemie iOs w wersji 10 lub wyższej oraz w systemie Android w wersji 5 i wyżej.

Aby zmienić kolor Podów dla danego użytkownika, należy wejść w zakładkę więcej (‘more’), następnie w menadżer zawodników (‘manage players’). Chcąc zmienić kolor u już istniejącego zawodnika, należy nacisnąć i przytrzymać kolor zawodnika, a następnie przesuwając palcem wybrać nowy kolor z dostępnych.

Podczas tworzenia nowego profilu, na górze po prawej stronie naciskamy plus, tam po naciśnięciu i przytrzymaniu koloru domyślnego, wyświetli się lista dostępnych kolorów.

Niektóre aktywności BlazePod mają z góry ustaloną liczbę graczy, której nie można zmieniać.

Korzystając ze spersonalizowanych aktywności, dodawania uczestników jest możliwe. Wystarczy wybrać rodzaj treningu (np. random), poniżej będą informacje (activity settings). Następnie klikając w ikonę ,,Players’’ dodać tylu graczy, ilu potrzebujemy.

Należy przy tym zwrócić uwagę na fakt, że maksymalna liczba graczy uzależniona jest od liczby Podów wybranych dla danej czynności.

Do niektórych aktywności BlazePod liczba stacji Podowych jest z góry ustalona. Biorąc udział w spersonalizowanej aktywności można dodawać Pody według uznania. Wystarczy wybrać formę treningu, poniżej będą informacje ,,general settings’’, w których znajduję się ikona ,,working stations’’, klikając + dodajemy graczy, klikając – odejmujemy. 

Jest to ustawienie aktywności z elementem rywalizacji między zawodnikami. Można wybrać jedną z dwóch opcji.

  1. Tryb regularny, w którym każdy z graczy ,,klika’’ własne światło, skupia się na własnym celu (liczbie uderzeń, czasie reakcji w porównaniu z poprzednimi próbami itp.).
  2. Tryb ,,pierwszego uderzenia’’ – w tym trybie pierwszy z graczy, który aktywuje swoje światło, automatycznie wyłącza wszystkie światła (Pody uczestników), powstaje więc „minikonkurs” z zasadami kto pierwszy, ten lepszy.

Zapalające się zmiennie kolory wskazują, że pody aktywują się z tryby uśpienia. Pozostaw poda/y na stacji ładującej przez co najmniej 10 minut, a następnie zdejmij je na kilka sekund i odłóż z powrotem na stację ładującą i pozostaw do naładowania przez 2 godziny.

  • Sprawdź czy pod się nie rozładował podczas używania. Pamiętaj, aby naładować pody przed każdym użyciem.
  • Sprawdź czy pod nie znajduje się zbyt daleko od urządzenia sterującego i nie utracił łączności z Bluetooth. (nie dalej niż 40m)
  • Jeżeli żadna z powyższych sytuacji nie jest odpowiedzią na twoje pytanie, napisz do nas na adres info@7s.com.pl

Upewnij się, że kabel USB jest prawidłowo podłączony między gniazdkiem sieciowym a stacją ładującą. Specyfikacja ładowarki USB wymaga 5V i minimum 100 mA(1 amper)

  • Pody aktywują się za pomocą dotknięcia a nie naciśnięcia, upewnij się że wykonujesz ruch, który nie stukasz w górną część poda.
  • Sprawdź czy ustawienia wygaszania aktywności nie jest ustawione na wyłączanie z ustawionym czasem.
  • Sprawdź czy pody nie są rozładowane.

Czasami połączenie podów z urządzeniem sterującym może zająć chwilę dłużej niż zazwyczaj, zaczekaj chwilę. Jeśli pody nadal nie się nie łączą, uruchom ponownie Bluetooth i sprawdź raz jeszcze się połączyć. Jeśli nadal masz problem, uruchom ponownie aplikację.

  • Sprawdź czy wszystkie pody są naładowane.
  • Sprawdź czy masz włączony Bluetooth.
  • Sprawdź czy nikt inny nie używa obok aplikacji i nie podłączył się do Twoich podów.
  • Jeśli aplikacja nadal nie wyszukuje podów, uruchom ponownie Bluetooth i aplikację.

Jeżeli kupiłeś Blazepod przed założeniem członkostwa masz dostęp do wszystkiego co miałeś wcześniej z wyjątkiem funkcji dodatkowych, które miałeś na testy:

– Eksportowanie wyników,

– Testy wydajności

– Udostępnianie treningów

– Otrzymywanie utworzonych treningów (do 5)

Aby anulować członkostwo, przejdź do swojego profilu w aplikacji, wybierz ikonę MOJE CZŁONKOSTWO, a następnie wybierz anulowanie planu. Nadal będziesz mieć dostęp do członkostwa Blazepod do końca cyklu rozliczeniowego i zostanie naliczona opłata za ten miesiąc.

    • Aby aktywować swoje członkostwo zaloguj/ zarejestruj się do aplikacji korzystając z e-mail, Apple ID, Google, Facebook.
    • Po zarejestrowaniu/ zalogowaniu wejdź w ustawienia profilu
    • Wybierz ,, my membership’’
    • Wpisz mail i przejdź na pocztę e-mail. Znajdź wiadomość wysłaną przez BlazePod, zatytułowaną „Twój kod aktywacyjny BlazePod Pro”. W wiadomości e-mail znajdziesz swój kod! Powinno to wyglądać mniej więcej tak:
    • Skopuj swój kod i wróć do aplikacji. Wklej skopiowany kod tutaj:

  • Następnie dotknij „Dalej” i powinieneś być gotowy!

Jak kupić członkostwo już po rejestracji:

  • Wejdź do aplikacji i dotknij „Zostań członkiem”

  • Następnie dotknij „Wprowadź kod”, który można znaleźć pod przyciskiem „Rozpocznij bezpłatny okres próbny”.
  • Wprowadź swój kod członkowski (tak samo jak powyżej) i korzystaj z członkostwa.

 

Członkostwo Blazepod odblokowuje pełny dostęp do aplikacji i podów:

  • Dostęp do wszystkich gotowych treningów, których jest ponad 200 i stale się powiększają,
  • Nieograniczona możliwość udostępniania swoich treści innym
  • Możliwość dostosowania predefiniowanych treningów
  • Dostęp do wszystkich logik świetlnych w tworzeniu własnych treningów
  • Nieograniczony dostęp do zapisywania własnych treningów
  • Nieograniczona możliwość do udostępniania swoich treningów
  • Zarządzanie profilami graczy
  • Dostęp do wszystkich testów sprawnościowych
  • Wysyłanie wyników mailowo
  • Dostęp do panelu analitycznego
  • Możliwość połączenia się z więcej niż 6 podami.
  • Beep test
  • Agility test
  • Speed box test
  • 5-10-5 Pro agility test
  • 4X10 Shuttle test
  • Plyo box jump test
  • Plank & reach test
  • AK pendulum test

W ramach naszego ciągłego procesu optymalizacji, aplikacja przeszła obszerną aktualizację, która pozwoli nam wdrożyć nowe sposoby korzystania z nadchodzących funkcji. Może to skutkować nieco dłuższym czasem ładowania niż wcześniej, ale powinno być znikome. Jeśli ładowanie aplikacji trwa znacznie dłużej, daj nam znać, a z przyjemnością zbadamy sprawę dokładniej.

Ćwiczenie zostanie zatrzymane, jeśli pod zostanie odłączony, może to nastąpić, jeżeli:

-Twój pod może mieć rozładowaną baterię.

-Twój pod może znajdować się za daleko od urządzenia mobilnego, z którym stracił połączenie Bluetooth. Sprawdź czy pody znajdują się w odległości nie większej niż 40m od urządzenia sterującego. Jeśli nadal się rozłącza, podejdź bliżej i spróbuj ponownie się połączyć.

Jeżeli w aplikacji nie możesz znaleźć swoich podów upewnij się czy:

  • Twoje pody są naładowane
  • Sprawdź, czy masz włączony Bluetooth i możliwość śledzenia w aplikacji
  • Sprawdź czy nikt w pobliżu nie ma uruchomionej aplikacji i nie połączył się z Twoimi podami
  • Spróbuj wyłączyć „Automatyczne łączenie” w kapsułach, jeśli jest włączone. 

Czasami połączenie telefonu z Podami może trochę potrwać. Jeśli pody nadal nie łączą się, zrestartuj Bluetooth i spróbuj ponownie. Jeśli nadal masz problemy, uruchom ponownie aplikację i spróbuj ponownie. Powinieneś również wyłączyć „Automatyczne łączenie” i ręcznie łączyć się ze swoimi podami.

Jeśli masz problemy z zalogowaniem się na konto BlazePod, najpierw upewnij się, że podałeś poprawny adres e-mail i hasło. Jeśli nie pamiętasz, spróbuj „Zapomniałem hasła” lub „Nie pamiętam adresu e-mail” i postępuj zgodnie z instrukcjami. Należy pamiętać, że dane logowania do aplikacji różnią się od danych logowania do sklepu internetowego.

Wyjaśnień może być kilka:

  1. Czy używasz ustawienia opóźnienia światła? To ustawienie powoduje, że pody zapalają się z opóźnieniem po dotknięciu. Można to zmienić na losowe ustawienie (opcja random). 
  2. Twój pod mógł się rozładować, dlatego aktywność w aplikacji zostanie zatrzymana. Pamiętaj, aby naładować Pody przed ich użyciem.
  3. Czy pody znajdują się w odległości większej niż 40 m od urządzenia mobilnego? Jeśli tak, mogło dojść do utraty połączenia Bluetooth, a aktywność w aplikacji została zatrzymana. Zbliż urządzenie i Pod i spróbuj ponownie połączyć się w ustawieniach Pod.
  4. Spróbuj wyłączyć i włączyć raz jeszcze aplikację.

Jeśli Twoje Pody nie reagują na dotyk, spróbuj wykonać następujące czynności, aby to naprawić:

  1. Upewnij się, że mocno stukasz w kapsułę: są niezwykle trwałe, naprawdę uderzaj! (nie wciskaj dłonią)
  2. Upewnij się, że Twoje ustawienia to „Hit”, a nie „Timeout”. 
  3. Całkowicie zamknij aplikację i uruchom ponownie,
  4. Wyłącz Bluetooth w swoim urządzeniu i włącz ponownie.
  5. Upewnij się, że masz zrobioną aktualizację blazepod

Jeśli powyższe kroki nie zadziałały, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby zresetować Poda:
UWAGA: nie będziesz mógł korzystać z Poda, dopóki nie umieścisz go z powrotem na ładowarce w celu ponownej aktywacji; upewnij się, że ładowarka jest przy tobie, kiedy robisz resetowanie poda.

    • Przejdź do ekranu połączenia się z podami (prawy górny róg aplikacji)
    • Znajdź poda, która powoduje problem i przytrzymaj na nim palcem przez 10 sek.
    • Spowoduje to otwarcie ekranu „Informacje o Podach”. W tym miejscu dotknij opcji „wyłącz

  • Umieść poda z powrotem na ładowarce.

Kolory te wskazują, że Pody budzą się z trybu uśpienia. Pozostaw pody na stacji ładującej przez co najmniej 10 minut, a następnie zdejmij je na sekundę i ułóż z powrotem do ładowarkę. Pozostaw Pody na ładowarce na kilka godzin, aby naładować baterię. 

Jeśli Twoje Pody się nie ładują, spróbuj wykonać poniższe czynności, aby rozwiązać problem:

  • Sprawdź pod spodem i upewnij się, że styki ładowania są nienaruszone
  • Sprawdź, czy kabel USB jest prawidłowo podłączony, a następnie przełącz kable, aby potwierdzić, że działa.
  • Upewnij się, że masz odpowiednią ładowarkę ścienną do ładowania Podów (na przykład nie przez komputer) 
  • Upewnij się, że pody są odpowiednio ułożone
  • Spróbuj ładować jednego poda na raz na ładowarce i sprawdź, który się nie ładuje.



Zdobądź swój

zestaw BlazePod



Zmaksymalizuj swoją wydajność w każdej dyscyplinie

.

7S High Tech
ul. Topiel 11 lok. U2,  00-342 Warszawa

Poniedziałek – piątek  w godzinach 10:00-16:00.               

tel.: +48 22 374 08 80                         

tel. kom. +48 795 565 708                           

e-mail: info@7s.com.pl


Dyscypliny

.

Piłka nożna

Fitness

Tenis

Fizjoterapia

Sztuki walki

Koszykówka


Produkt

.

BlazePod

BlazePod Pro

Aplikacja

Sklep


Wsparcie

.

Kontakt

Instrukcja

Instrukcja aplikacji

Gwarancja