L
Tak, aby połączyć się z BlazePod potrzebne jest urządzenie z funkcją Bluetooth (telefon komórkowy, tablet). Po połączeniu się w aplikacji, ukaże się w prawym, górnym rogu ilość podłączonych Podów.
Adapter BlazePod to uchwyt, w którym umieszcza się Poda. Przyczepić do niego można paski, które umożliwią zaczepienie Poda w danym miejscu (np. na drabinkach, worku bokserskim) lub przyssawki, które można przymocować do płaskiej powierzchni (np. lustra, szyby).
Pody należy umieścić na stacji ładującej, jeden na drugim, aby piny pod spodem łączyły się z kolejno nakładanym Podem. Dociskając, upewnij się że kontakt pomiędzy tymi elementami jest poprawny. W ten sposób ustawione Pody należy ułożyć na stacji ładującej podłączonej przewodem micro USB do gniazda zasilania.
Kolor czerwony oznacza że Pody się ładują, natomiast kolor zielony oznacza, że są w pełni naładowane.
Pody można rozłożyć w odległości do 40 metrów od urządzenia, którym sterujesz.
Sprawdź swoje urządzenie pod linkiem: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc4IZIQO7mH03G85fXUMy9ddhqm3CeM7uBvNPlOeTcHNEeuzg/viewform
Aplikacja działa w systemie iOs w wersji 10 lub wyższej oraz w systemie Android w wersji 5 i wyżej.
Aby zmienić kolor Podów dla danego użytkownika, należy wejść w zakładkę więcej (‘more’), następnie w menadżer zawodników (‘manage players’). Chcąc zmienić kolor u już istniejącego zawodnika, należy nacisnąć i przytrzymać kolor zawodnika, a następnie przesuwając palcem wybrać nowy kolor z dostępnych.
Podczas tworzenia nowego profilu, na górze po prawej stronie naciskamy plus, tam po naciśnięciu i przytrzymaniu koloru domyślnego, wyświetli się lista dostępnych kolorów.
Niektóre aktywności BlazePod mają z góry ustaloną liczbę graczy, której nie można zmieniać.
Korzystając ze spersonalizowanych aktywności, dodawania uczestników jest możliwe. Wystarczy wybrać rodzaj treningu (np. random), poniżej będą informacje (activity settings). Następnie klikając w ikonę ,,Players’’ dodać tylu graczy, ilu potrzebujemy.
Należy przy tym zwrócić uwagę na fakt, że maksymalna liczba graczy uzależniona jest od liczby Podów wybranych dla danej czynności.
Do niektórych aktywności BlazePod liczba stacji Podowych jest z góry ustalona. Biorąc udział w spersonalizowanej aktywności można dodawać Pody według uznania. Wystarczy wybrać formę treningu, poniżej będą informacje ,,general settings’’, w których znajduję się ikona ,,working stations’’, klikając + dodajemy graczy, klikając – odejmujemy.
Jest to ustawienie aktywności z elementem rywalizacji między zawodnikami. Można wybrać jedną z dwóch opcji.
Zapalające się zmiennie kolory wskazują, że pody aktywują się z tryby uśpienia. Pozostaw poda/y na stacji ładującej przez co najmniej 10 minut, a następnie zdejmij je na kilka sekund i odłóż z powrotem na stację ładującą i pozostaw do naładowania przez 2 godziny.
Upewnij się, że kabel USB jest prawidłowo podłączony między gniazdkiem sieciowym a stacją ładującą. Specyfikacja ładowarki USB wymaga 5V i minimum 100 mA(1 amper)
Czasami połączenie podów z urządzeniem sterującym może zająć chwilę dłużej niż zazwyczaj, zaczekaj chwilę. Jeśli pody nadal nie się nie łączą, uruchom ponownie Bluetooth i sprawdź raz jeszcze się połączyć. Jeśli nadal masz problem, uruchom ponownie aplikację.
Jeżeli kupiłeś Blazepod przed założeniem członkostwa masz dostęp do wszystkiego co miałeś wcześniej z wyjątkiem funkcji dodatkowych, które miałeś na testy:
– Eksportowanie wyników,
– Testy wydajności
– Udostępnianie treningów
– Otrzymywanie utworzonych treningów (do 5)
Aby anulować członkostwo, przejdź do swojego profilu w aplikacji, wybierz ikonę MOJE CZŁONKOSTWO, a następnie wybierz anulowanie planu. Nadal będziesz mieć dostęp do członkostwa Blazepod do końca cyklu rozliczeniowego i zostanie naliczona opłata za ten miesiąc.
Jak kupić członkostwo już po rejestracji:
Członkostwo Blazepod odblokowuje pełny dostęp do aplikacji i podów:
W ramach naszego ciągłego procesu optymalizacji, aplikacja przeszła obszerną aktualizację, która pozwoli nam wdrożyć nowe sposoby korzystania z nadchodzących funkcji. Może to skutkować nieco dłuższym czasem ładowania niż wcześniej, ale powinno być znikome. Jeśli ładowanie aplikacji trwa znacznie dłużej, daj nam znać, a z przyjemnością zbadamy sprawę dokładniej.
Ćwiczenie zostanie zatrzymane, jeśli pod zostanie odłączony, może to nastąpić, jeżeli:
-Twój pod może mieć rozładowaną baterię.
-Twój pod może znajdować się za daleko od urządzenia mobilnego, z którym stracił połączenie Bluetooth. Sprawdź czy pody znajdują się w odległości nie większej niż 40m od urządzenia sterującego. Jeśli nadal się rozłącza, podejdź bliżej i spróbuj ponownie się połączyć.
Jeżeli w aplikacji nie możesz znaleźć swoich podów upewnij się czy:
Czasami połączenie telefonu z Podami może trochę potrwać. Jeśli pody nadal nie łączą się, zrestartuj Bluetooth i spróbuj ponownie. Jeśli nadal masz problemy, uruchom ponownie aplikację i spróbuj ponownie. Powinieneś również wyłączyć „Automatyczne łączenie” i ręcznie łączyć się ze swoimi podami.
Jeśli masz problemy z zalogowaniem się na konto BlazePod, najpierw upewnij się, że podałeś poprawny adres e-mail i hasło. Jeśli nie pamiętasz, spróbuj „Zapomniałem hasła” lub „Nie pamiętam adresu e-mail” i postępuj zgodnie z instrukcjami. Należy pamiętać, że dane logowania do aplikacji różnią się od danych logowania do sklepu internetowego.
Wyjaśnień może być kilka:
Jeśli Twoje Pody nie reagują na dotyk, spróbuj wykonać następujące czynności, aby to naprawić:
Jeśli powyższe kroki nie zadziałały, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby zresetować Poda:
UWAGA: nie będziesz mógł korzystać z Poda, dopóki nie umieścisz go z powrotem na ładowarce w celu ponownej aktywacji; upewnij się, że ładowarka jest przy tobie, kiedy robisz resetowanie poda.
Kolory te wskazują, że Pody budzą się z trybu uśpienia. Pozostaw pody na stacji ładującej przez co najmniej 10 minut, a następnie zdejmij je na sekundę i ułóż z powrotem do ładowarkę. Pozostaw Pody na ładowarce na kilka godzin, aby naładować baterię.
Jeśli Twoje Pody się nie ładują, spróbuj wykonać poniższe czynności, aby rozwiązać problem:
.
7S High Tech
ul. Topiel 11 lok. U2, 00-342 Warszawa
Poniedziałek – piątek w godzinach 10:00-16:00.
tel.: +48 22 374 08 80
tel. kom. +48 795 565 708
e-mail: info@7s.com.pl
.
Piłka nożna
Fitness
Tenis
Fizjoterapia
Sztuki walki
Koszykówka
.
BlazePod
BlazePod Pro
Aplikacja
Sklep
.
Kontakt
Instrukcja
Instrukcja aplikacji
Gwarancja